27 березня 2009 р.

Glen Clyde Scotch Whisky

Шотландський (?) купажний віскі. Російський сайт.
Ціна: 12-13 євро за 0,7
Оцінка: 1 з 10
Вирішив надвечір зробити ковточок скотчу. В барі валялася пляшка Глен Клайду. Налив... Холера ясна. Перший ковток викликав бажання - запити продукт водою. Дуже дивна реакція на скоч. Налив цього пойла лише на один палець, довелося робити великі зусилля над організмом щоб проковтнути. Бридка, різка, сивушна суміш. Поліз в інтернет за інформацією - жах! Виявляється цей продукт ніби все ж виробляється у Шотландії, правда його везуть у цистернах до славного міста Ленінграда де і бутилюють. Тобто це продукт орієнтований на невибагливий російський ринок, сподіваюсь до неньки цей петро-скоч не завозять. Люди будьте пильними, ФСБ тепер продукує навіть "шотландський" віскі.
Хтось знає кулінарні рецепти з використанням скотчу? Бо я сильно сумніваюсь у спроможності допити цю пляшку, а виливати шкода.

P.S. Я почав писати цей пост два тижня тому. За цей час мені вдалося "ополовинити" пляшку. Ну шо сказать, задарма таке пити канешно можно. У сильно розбавленому мінералкою варіанті, десь 1 до 3 пити ще можна. І я нарешті зрозумів що це віскі мені нагадало. Славетне  Ankara Whisky шо привітні турецькі бармени залюбки наливають у барах готелів алл-інклюзів. Його я також щиро розбавляв мінералкою.

Немає коментарів:

Дописати коментар