4 квітня 2009 р.

Nadaria Nero D'Avola 2007

Сухе червоне вино, категорії IGT, Sicilia
Виробник: Cusumano, Сицилі, Італія
Сорт: Неро Д'Аволо
Ціна: 6 євро
Оцінка: 3 з 10
Вино виготовлено на невеликому італійському підприємстві. Нажаль саме про це вино я нічого не знайшов. На сайті пишуть їх Nero D'Avola 2007 отримала якісь призи та нагороди. Але пляшку показують на фоті іншу. Можливо, припускаю, Nadaria це бюджетна серія тогож виробника?
Мені вперше потрапила пляшка 100% зробленого з традиційного для півдня Італії сорту Неро Д'Аволо.Тепер я зрозумів у чому справа і чому воно мені так "криво пішло". Цей сорт за смаковими особливостями вважається спорідненим сорту Шираз. А цей сорт мені ну зовсім не до вподоби. Отже перше знайомство з твором сицилійських виноробів виявилося невдалим. Але принаймні тепер знаю що мені цей сорт італійського вина геть не підходить.

Немає коментарів:

Дописати коментар