17 лютого 2010 р.

Кокур десертний "Сурож" Масандра

Міцне десертне вино, марочне витримане

Виробник: Масандра, Україна
Сорти: Кокур білий кримський
Ціна: 50 грн (роздріб)
Оцінка: 13/20
Алк: 16%
Цукор: 16%

Як я писав, нас чекає подорож по продукції трьох кримських заводів - Коктебель, Сонячна Долина та Новий Світ. Але поки зробимо паузу та розглянемо декілька десертних та міцних вин інших заводів.
Аби мої студії на тему міцних та десертних кримських вин були повнішими, влаштував собі тестову дегустацію кількох вин від лідера цього напрямку - винзаводу Масандра. Бо мої численні спроби знайти серед сухих вин Масандри щось прийнятне до вжитку провалилися.
Першим у нашому огляді десертне вино Кокур "Сурож". Воно сортове, робиться з одного сорт винограду. Раніше я вже писав про Інкерманівський сортовий сухий Кокур. Непогане вино на мій погляд. 
А от легендарний "Сурож" про який написано у всіх довідниках про кримські вина мене не вразив. Колір темно-золотистй. Аромат мед та квіти. Смак простий, дуже солодкий. Квіти, фініки, солодкі сухофрукти. Об'єктивно скажу - нормальне десертне вино. І не більше, але тьотічкам має сподобатись.

Більше про вина цього заводу читайте за тегом Масандра
Не забуваємо передивитись відеоролік про завод масандра та його вина


2 коментарі:

  1. Дегустував сьогодні це вино. Не вразило взагалі, звичайний десерт, хоча, як ви підмітили, - нормальне вино. Той же Кримський "Токай", "Південнобережний" мускат чи навіть звичайний Білий мускат будуть кращими, на мою думку.

    ВідповістиВидалити
  2. так отож) я взагалі не велекий любитель десертних вин, але кокур "сурож" вважається одним з легендарних десертів масандри, тай ще плюс до того аборигенний сорт винограду. цим мене вино і зацікавило.

    ВідповістиВидалити