5 липня 2010 р.

Chateau Shabo Classik Каберне

Вино червоне сухе витримане


Виробник: Шабо, Україна, Одеська обл.
Сорт: Каберне Совіньон
Ціна: 43 грн
Оцінка: 12/20

Продовжуємо дослідження Каберне від Шабо. Перша спроба тестування "бюджетного" варіанту дала катострофічну оцінку 9,5/20. Наш наступний претендент носить горде ім'я Chateau - якби це було французське вино то Шато давало б певну гарантію якості вина. Себто виноград для вина взятий з конкретного визначеного господарства - Шато (Замок по їхньому). Я давно не був на одещині, але на 100% впевнений що окрім дач заможних одеситів на лиманах інших шато там не має. Отже ми вже як мінімуи маємо обдурення покупця. Світлими сторінками цього вина стали дві речі - зважений та стильний дизайн та 6 місяців бочкової витримки. До мінусів (окрім загадкового Шато-Шабо) можна віднести те що на пляшці не зазначено рік врожаю. Ну тепер час переходити до внутрішньго змісту.
Колір не сподобався. Якийсь бруднуватий та матовий. Не грє. Якийсь зовсям не сортовий малиновий відлив. Аромат загадковий. Знов не сортовий. Трохи бузини, смородинового варення, гвоздики. Слабкий. Смак... не смертельно. Витримка відчутна. Інше питання чи варто було його витримувати. Деревина, сушені яблука, смородина. Ні не так погано як видалося на перший погляд. Цілком можна пити. Я зараз не можу сказати наскільки ціна адекватна якості. Тут вже чекайте мій серпневий чос по києвським супермаркетам. Але я ще подумаю. Скуштую інші види Шато-Шабо. Тоді наважусь давати рекомендації.


2 коментарі:

  1. 9,5) Взнав би про таку низьку оцінку власник виноробні Важа Іікурідзе, то обов'язково запросив би вас до себе для аудієнції на тему якісного вина. Як на мене, то вина "Шабо" цілком прийнятні, але мають високу ціну 45-50 грн. Віддаю перевагу "ФБ" - гарна якість і ціна 32-37 грн.

    ВідповістиВидалити
  2. Та ні, Артем. ФБ не меньш хуйове, ніж Шабо. Але все одно я повожаю ці компанії, тому що вони хоча б намагаються робити щось якісне.

    ВідповістиВидалити