2 березня 2009 р.

CRÉMANT DE BOURGOGNE RÉSERVE BRUT

Ігристе вино марки Брют
Виробник: Bailly Lapierre, Бургундія, Франція
Сорти винограду:  Pinot Noir, Chardonnay, Gamay Aligote
Ціна 20 євро
Оцінка: 9 з 10

Ненавіжу совок. У мене до комуняк свої рахунки. І не тільки політичні чи історичні. Але й суто споживацькі. Один з таких - то шампанське. 90% населення досі вважає шампанським - бридку солодку отруту з бульбашками "для мілих дам". Ненавіжу. Справжне ігристе вино - продукт природних процесів що відбуваються у закоркованій пляшці. Витонченний святковий напій.
Тому падлюка коштує не дешево. Зазвичай для якихось святкових потреб я купую кримське ігристе вино з Нового Світу. Вироблене за класичною технологією коштує у межах 5-6 євро за пляшку. Але іноді трапляються перлинки. На новий рік хтось з партнерів презентував у офіс пляшку бургундського ігристого вина. Я місяць ходив навколо ньго, облизувався. Врешті решт наважився. Притягнув з хати пляшку інкерманівського червоного мускату, і зробив честний "обмін". 
Охолоджене до +4 градусів і спожите с правильних фужерів вино виявилося блискучим. Дуже сильний фруктовий аромат віддавав яскравими та стиглими абрикосами. Пилося з задоволенням. Було спожито у якості апперетиву без ніяких додатків.
Взагалі я не дуже розумію шампанське як столовий чи десертний напій. Хіба що солодкувате італійське АСТІ пасує до тістечок чи фруктів. Як на мене справжні вишукані ігристі  вина слід вживати перед їжею на голодний шлунок. Я зазвичай першу половину бокалу коштую маленькими ковтками а другу половину випиваю одним великим ковтком - враження шалені!

Немає коментарів:

Дописати коментар