6 квітня 2009 р.

Chateau Pombrede Bordeaux AOC 2007

Сухе червоне вино категорія AOC
Виробник: Франція, Бордо, Union Saint Vincent, Т.М. Chateau Pombrede
Сорт: Бордо (Мерло - 49%, Каберне Совіньон - 44%, Каберне Фран - 7%)
Ціна: 6 євро
Оцінка: 1 з 10 - зіпсоване
Я трохи підняв планку для французьких вин. Вирішив прочесати полички у діапазоні 6-8 євро за пляшку. Перший досвід виявився вкрай невдалим. Обране вино - Бордо під маркою Chateau Pombrede від бутільєра Union Saint Vincent виявилося зіпсованим. Мені вдалося "реконструювати" смак, це мало бути досить пристойне ординарне бордо. Але з причини поганої корки чи ще з якоїсь холери вино виявилось зіпсованим. По-перше у ньому спостерігалися бульбашки, по-друге відчувався чіткий присмак оцету. Напевно вино почало псуватися недавно бо пити його всеж було можно, але враження було повністю зіпсоване. 
Я хотів повернутися в магазин та обрати іншу пляшку щоб все ж оцінити продукт, але коли вивчав полиці помітив що Union Saint Vincent розливає добрий десяток "бордо" під марками різноманітних "шато". До того ж жодної інформацію про виробника та його вина я не знайшов в інтернеті. Бажання куплять продукцію Union Saint Vincent в мене пропало.
Ще один нюанс, псування вина закоркованого натуральним корком є поширеним явищем, саме це примушує виноробів, особливо Нового Світу та Австралії використовувати пластиковий корок. Але це вино було розлито наприкінці 2008 року і зіпсувалося лише за кілька місяців!!!
Пізніше напишу що я думаю про натуральний та штучний корок, вірніше що про нього думають фахівці :)

Немає коментарів:

Дописати коментар