6 квітня 2009 р.

Cotes du Rhone AOC Agnes Sauvalle 2004

Вино сухе червоне, категорії AOC - контрольоване за найменуванням та походженням
Виробник: Франція, Кот дю Рон, Trilles, ТМ Agnes Sauvalle
Сорт: купаж сортів Гренаш (Гарнача), Мурведр, Сіра (Шираз).
Ціна: 7 євро
Оцінка: 9 з 10
Не знаю хто така Агнеса Соваль але вино вийшло суперське. Колір не насичений. Міцний, трохи терпкуватий, сильний фруктовий смак.
Це вино одразу притягнуло мій погляд на поличці. По-перше 2004 рік за ціною 7Є. По-друге не так часто у бюджетному сегменті мені трапляються вина з району долини річки Рони. Ну і по третье, мене ваблять незнайомі сорти винограду. Мурведр я ще ні разу не куштував. Погуглив. Виявилось що не дарма мене так пройняло це вино, Мурведр якраз спеціально додають до купажу щоб підсилити смак, підняти міцність та потужність. Що казати, я здоровий дядько з двох келихів цього вина відчув приємну легкість.
На жаль жодних слідів ні фірми виробника, ні торгової марки мені знайти не вдалося. А шкода. Дуже хотілось дізнатися хто така Агнеса Соваль.

Немає коментарів:

Дописати коментар