14 травня 2009 р.

Halkidiki Limino Merlot 2006 Tsantali

Червоне сухе вино
Виробник: Tsantali, Халкідія, Греція
Сорт: Ліміно 50%, Мерло 50%
Ціна: 6 євро
Оцінка: 4 з 10
Вино не сподобалось. Я чекав хоча б середньої якості. Але це вино має занадто різкий смак, не глибоке, не об'ємне. Відчувається сильна кислота. Не буду наїжджати на все грецьке виноробство :) можливо я просто почав дослідження грецької продукції не з того бренду.
Бо Греція то батьківщина вина. Але продукція грецьких винарень у нас представлено дуже слабо, це перша пляшка в бюджетній ціновій категорії що я зустрів у магазині. Та і серед дорогих пляшок я щось греків не дуже часто бачив.
Сам виробник виглядає дуже цікавим, Tsantalia - сімейне підприємство засноване у 1945 році, виробляє вина визначені за походженням з регіонів північної Греції - Македонія, Халкідія, Афон та ін. Також займаються дистиляцією. Виробляють кілька брендів анісової горілки та виноградного бренді - традиційних грецьких міцних напоїв. Чому у нас з'явилася саме серія з Халкідії, не знаю, можливо воно саме дешеве з їх продукції?
Якщо розбиратися з сортами то з Мерло все ясно - відомий французький, а тепер міжнародний сорт винограду, а от про Ліміно особливої інформації знайти не вдалося, єдине що відомо - Ліміно місцевий Македонський сорт винограду.
Можливо я занадто вимогливий, але за ту ціну можна купити набагато кращі вина з Іспанії чи Чилі. Та і від батьківщини вина я чекав чогось особливого. Ну можливо іншим разом...

Немає коментарів:

Дописати коментар