15 травня 2009 р.

Santa Luz Carmenere 2007

Червоне сухе вино.
Виробник: Luis Felipe Edwards, Central Valley, Чилі
Сорт винограду: Карменер
Ціна 5 євро
Оцінка: 7 з 10


Обираючи чергову пляшку для вечері звернув увагу на цю марку. Додатковим аргументом її придбати став виробник  Luis Felipe Edwards, хоча бренд інший - Santa Luz. Я тестував декілька сортів червоного вина з бюджетної серії Pupilla цього виробника Мерло, Каберне та Карменер . Враження цілком задовільне. Тому пляшку придбав. Погуглив. Як я зрозумів під брендом саме LFE виробляється вино з винограду що росте у долині Colchagua. А під брендом Santa Luz продукується молоде недороге вино з винограду вирощеного у Центральній долині Чилі. Я не такий фахівець щоб відрізнити виноград з різних чилійських долин :) але цей Кармененр мені сподобався більше ніж попередній.  На мою думку з усіх тестованих молодих та бюджетних Карменерів цей найкращий.

Власне вино мене не розчарувало. Гарне молоде вино, помірно терпке, досить об'ємне. Всі притаманні вину Карменер смакові особливості присутні. Нічого зайвого. Якісне молоде вино. Чудове столове вино для вечері чи обіду. 

Немає коментарів:

Дописати коментар