8 червня 2009 р.

Ron Barceló Añejo

Ром
Виробник: Barcelo International, Домініканська Республіка/Іспанія
Ціна:  17 євро (за 0,7 літра)
Оцінка: 8 з 10
На праці я дуже тісно пов'язаний з Іспанією. У мене є чимало приятелів з цієї країни. Минулого року на одній з виставок мої іспанські колеги дуже рекомендували мені цей ром. Я скуштував його. Ще отримав після виставки майже півтора літри у якості "залишків". Дійсно, до холери смачний ром! Я вже писав що серед 40-градусних напоїв у мене ром стоїть на другому місці одразу після віскі. Тому я був радий до свого "шортлисту" цей благородний напій. Зауважу, що для наших регіонів звичними марками рому які можна купити у будь-якому магазині є Бакарді, Ґавана Клаб, Кептен Морган (який власне не дуже вже і ром, але про це якось іншим разом). І серед цих цілком звичних та ординарних напоїв присутній цей красень - Ром Барсело. Цілком доступна ціна + дуже висока якість та гармонійний смак.
На відміну від більшості інших бюджетних ромів Барсело позбавлений не дуже приємної приторностью. Смак сухий, приємний, ароматний. У смаку переважають фруктові тони. Колір темний, коньячний, яскравий. Ідеальний як у коктейлях так і для вживання у чистому вигляді. Наприклад з додаванням кількох кубиків льоду. 
Компанія Barcelo International виробляє декілька різновидів рому. Легкий світлий Barcelo Blanco з витримкой від 12 місяців, Barcelo Dorado - з витримкою 18 місяців. І нарешті наш чемпіон - Barceló Añejo тобто в перекладі з іспанської "витриманий". Це суміш витриманих спиртів що виробляють тільки з домініканської цукрової тростини, спирти для цього рому витримують у діжках з американського дубу в яких до того утримувався американський бурбон. Також у компанії є більш дорогі сорти рому з більшою витримкою.
Ось тут на вікі є досить стислий опис історії компанії. Брати Джуліус та Андреа Барселаси заснував її у 1930 році на Домінікані компанію з виробництва рому. Джуліус помер у 1982 році. А у 2000 році група іспанських інвесторів вдихнуло у бізнес нове життя. Напевно саме тоді було засноване виробництво рому в іспанській Барселоні.
Підіб'ємо підсумок - як захочеться відчути смак сонячних карибських островів, рекомендую цей ром - задоволення гарантоване!

Немає коментарів:

Дописати коментар