15 червня 2009 р.

Teliani Valley Mukuzani 2005





Червоне сухе вино
Виробник: Teliani Valley , Кахетiя, Грузія
Сорт: Саперавi
Цiна: 10 євро
Оцінка: 9 з 10
Якщо Сапераві то справжня візитівка грузинського виноробства то Мукузані то його вершина. Будь яке червоне сухе вино вироблене з вирощеного в Грузії винограду відповідного сорту може називатися Сапераві. А от Мукузані, Мукузані це спеціальний виноробний мікрорегіон у Кахетії, лише виноград вирощений у долинах Мукузані та Теліані може використовуватися у цьому вині. Друга вимога - витримка. Як я вже писав у своєму пості про ординарне червоне сухе Сапераві - цей сорт вина дуже полюбляє витримку, отож під маркою Мукузані розливаються вина з мінімум 3-х річною витримкою. 
Шикарне вино! Я вражений! Це вже не столове вино для щоденного вживання, Мукузані можна цілком вважати вином святковим чи урочистим. Чи принаймні для "вечері на двох під свічки та сир" :)
Насичений, але не яскравий колір. Вино густе, але п'ється дуже легко. Таке враження ніби брутальні та яскраві нотки простого Сапераві у цьому вині набули повноти, але одночасно суттєво пом'якшилися. Хочу в Грузію!


Я п'ю грузинські вина тому що вони смачні!
Я п'ю грузинські вина тому що я за Грузію!

Немає коментарів:

Дописати коментар