20 серпня 2009 р.

Аліготе Коктебель 2006

Біле сухе вино
Виробник: Коктебель, Україна
Сорт:  Аліготе
Ціна: 2,5 євро (роздріб Крим)
Оцінка: 3/10

Отже сьогодні у мене буде день кримського Аліготе. У липні мав нагоду протестувати три різні сорти цього вина. Почавши з витриманого столового Аліготе від Інкерману, тепер перейдемо до так само витриманого Аліготе від ТМ Коктебель.

Нехай ніхто не звинуватить мене у упередженості. Так, мені дуже симпатична та справа що роблять люди на заводі Інкерман. В принципі симпатична. І ПіАр відділ у них правильний. Тільки написав листа з проханням вислати фотки пляшок - і через 30 хвилин мав відповідь. І до самого заводу мені від дачі 20 хвилин їхати. Але я для себе вирішив, що треба бути не упередженим. Проводити чесну конкурентну дегустацію. Благо час, здоров'я та надхненя в мене було.
До чого це я? Маючи у схованці кілька пляшок: Аліготе Кримське 2005 Інкерман та Аліготе Кримське 2003 Інкерман Grand Reserva я рішив що буде чесно попробувать вино від іншого виробника. Вибір впав на Аліготе Коктебель 2006. А чом-би і ні? Марка відома, вино сортове, витримане - більше 2-х років. Ну ціна недорога, так на те і Крим шоб там вино було дешевим!
Колір золотистий приємний, яскравий. Аромат легкий квітковий. Смак дуже простий, не насичений з тонами білої смородини. Пiслясмак неприємний, відчувається якась задухлість. Не сподобалось, та i об'єктивно вино дуже слабеньке. Чи варте воно було 2-річної витримки? Питання.
Залишки вина скінчили своє життя у якості кулінарного додатку до страв... Така доля.

5 коментарів:

  1. Я теж більше люблю білі сухі вина Інкерману. В коктебелівських якась гіркота степів, які добре споглядати, а не вживати :) Хоча цього літа відкрила для себе Портвейн Коктебель червоний марочний. Дуже смачний!!!

    ВідповістиВидалити
  2. ну на кримські портвейни в мене вже здоров'я заслабке)
    своє море портвейну я випив у 80-ті
    але треба буде якось взимку влаштувати дегустацію 5-6 кримських портвейнів. правда виникає питання, ну вип'ю я грамів по 50-100 з кожної пляшки а куди дівати решту???
    :)

    ВідповістиВидалити
  3. Можна покликати експертну комісію на допомогу :)

    ВідповістиВидалити
  4. Дивно, а я при безпосередньому порівнянні Аліготе Коктебель 06 та Аліготе Інкермана 07 віддав беззаперечну перевагу саме Коктебелю, при чому ця думка співпала ще з декількома особами.
    Цей Аліготе Коктебель мав вже певні ознаки "класу", в той час як Інкерман сприймався дещо простішим.

    ВідповістиВидалити
  5. при можливості повторю тест. інкерманівське аліготе п'ю часто і цілком їм задоволен, коктебель спробую ще раз, можливо я був упередженним. взагалі останнім часом розширив перелік відчизнянних заводі вино яких купляю.

    ВідповістиВидалити