21 серпня 2009 р.

Chantarel Vin de Pays d'Oc Merlot 2007

Червоне сухе вино, категорія VDP Лангедок

Виробник: Chantarel,  Лангедок, Франція
Сорт: Мерло
Ціна: 4 євро
Оцінка: 6/10
Все повертається! Цієї весни я неодноразово купував вина марки Chantarel. Осьо мої враження про ці вина:

Chantarel Vin de Pays d'Oc Chardonnay 2006

Chantarel Vin de Pays d'Oc Cabernet Sauvignon 2006

Як бачите в першу чергу вони мене притягнули співвідношенням "ціна/якість". Розчарувавшись останнім часом у свої спробах знайти пристойне щоденне бюджетне вино знов звернув увагу на цього виробника з Лангедоку.
Знов та сама ціна і схожа якість. Не блискуче, навіть не пристойне, а так собі, середненьке вино, але відповідає всім нормам червоного сухого сортового столового вина. Звернув увагу на свої старі записи - виявляється у квітні я пив вина врожаю 2006 року, а цього разу у магазині була вся лінійка 2007. Отже є нагода перепробувати по новій і Каберне і Шардоне що так сподобалось мені минулого разу.
Ще раз заліз на сайт виробника. Дійсно після купи бутільєрів що розливають вина абсолютно різних регіонів мати справу з локальним виробником у якого в портфелі лише місцеві вина - Лангедок-Русільйон AOC та VDP Лангедок приємно та надійно. Чекайте скоро звіти про вина 2007 року.
Тепер про саме вино. Колір світло-рубіновий. Легкий сортовий аромат ожини. Смак занадто кислотний, трохи алкогольний. Тони ожини ти кислої вишні. Післясмак короткий, невиразний.
Нічого особливо, посереднє столове вино "на свої гроші".

Немає коментарів:

Дописати коментар