6 листопада 2009 р.

Хліб пшеничний з яблуком




Рецепт "Хліб пшеничний з яблуком" для хлібопічки Kenwood BM450.

Як я вже писав, придбав собі корисний кухонний девайс - хлібопічку. На мій погляд для тих хто любить смачно поїсти - однозначо вірний вибір. Я задоволений.
Як і обіцяв починаю потрохи викладати опробуванні рецепти.
На мою думку домашній хлібопік пройде декілька етапів. Перший - засвоєння стандартних рецептів з книжки що йшла в комплекті до девайсу. Другий пошук авторських рецептів та їх адаптація під себе та свій пристрій. Ну і третій - створення власних рецептів хлібу.
Я поки знаходжусь на другому етапі. Надибав дуже корисний ресурс по темі. Там на форумі тусується купа людей з усього бувшого совку та обмінюються рецептами, секретами, технологіями. Всі свої рецепти я поки тягаю звідти. Опрацьовую, підганяю під свій смак і якщо родині сподобалось - приймаю на озброєння.

Цей хліб дуже простий у приготуванні, 100% одразу виходить. Смачний. Легко ріжеться. Довго не черствіє. Підходить для виготовлення тостів. Його дуже полюбили діти. Взяв звідси рецепт та доопрацював.

Рецепт:
Вода – 185 мл
чашку з водою ставимо на ваги і додаємо:
Жовток - 1 шт.
Гірчиця столова - капельку
Лимонний сік - 1/2 ч.л.
Рафінована олія – доливаємо щоб разом з жовтком стало 85 гр.
Цукор  - 1 ст.л.
Трохи підігріваємо все це у мікрохвильовці та виливаємо до таці.
Яблуко - 65 гр. натерти
Борошно пшеничне - 500 гр. просіяти
Сіль – 1 ч.л.
Сухі дріжджі (саф или откер) - 1,5 ч.л.
Паніфарин (клейковину) - 1 ст.л.

Режим основний (1), Корка середня, Вага 1 кг.

Смачного! Далі буде!



Немає коментарів:

Дописати коментар