2 листопада 2009 р.

Timmermans Kriek Lambic


Вишневе пиво (вишневий ламбік)

Виробник: Brouwerij Timmermans-John Martin, Брабант, Бельгія
Оцінка: 9/10

Попередній пост був відверто провокативний. Я взагалі людина не категорична. Я проти тої пивної культури що склалася у нас, але сам продук інколи виявляється дуже дуже привабливим. Але хочу розповісти про один сорт пива який мене не просто вразив. Він мене просто зачарував. Такого задоволення від пива я не отримував дуже давно. Воно смачне! Воно так легко п'ється!!!
Це бельгійське пиво Timmermans Kriek Lambic - Тімерман - це бренд, Ламбік то ясна холера такий собі шанований різновид бельгійськог пива. А от Кірек, Кірек то власне вишня.
Зараз я вам про все розкажу, чому це пиво мені пити НЕВПАДЛО, а ваші чернігівські-славутицькі-львівсько-оболонські-сармати в падло.
Ламбік то такий сорт бельгійського пива який варять лише в одній провінції. Pajottenland у Брабанті, у Західній Бельгії. Сировина - ячмінний солод та пшеничне зерно. Хміль витримують близько трьох років перед вживанням аби позбутися гіркоти. Після варки пиво бродить природнім шляхом у діжках з під вина, в основному за рахунок диких дріжджів. А потім втримується у дубових  діжках до готовності ще від 6 місяців до 3-х років!
У Кірек Ламбік на час витримки додають вишні, і не прості вишні а спеціальні які вирощуються навколо містечка Шаарбек. 100 кг вишні на 650 літрову діжку пива. І так настоюють від 6 до 9 місяців.
Смак - божественний. Свіжий холодний вишневий сік з легким хмільним присмаком. За вечір абсолютно легко випивається 3-4 кухлі, і навіть не хочеться заїдати їх нічим. Само це пиво сприймається як десерт.
Ясна річ нічого спільного з нашим "пиво+ароматизатор вишня аналогічний натуральному" цей продукт не має. Бережіть здоров'я, поважайте себе не пийте помиї.
Смачного!

4 коментарі:

  1. Нда, а вот чешское вишневое мне не пошло... А бельгийское всякое не люблю - что-то у них с зерном не то, или с хмелем... Но от любого бельгийского у меня через 5 минут голова болит

    ВідповістиВидалити
  2. вот я и говорю что разнообразие єто хорошо, кому чешское кому бельгийское...

    ВідповістиВидалити
  3. Где было приобретено? ( если не секрет:) )

    ВідповістиВидалити
  4. Бельгийский ресторан Ян Примус в Москве... приобреталось в разлив там же и віпивалось.

    ВідповістиВидалити