28 грудня 2009 р.

Моя перша публікація!


Шановні друзі та читачі, в минулу п'ятницю на порталі ZaUa.org була опублікована моя стаття по тематиці цього блогу. Тож запрошу вас до читання матеріалу.


Як правильно вибирати вино у магазині (готуємося до свят!)



Трохи поясню передісторію. Мені подобається цей портал як непогане соціальне медіа. Тож коли до мене звернувся їх редактор з пропозицією написати статтю я погодився. Справа у тому що цей матеріал я готував вже кілька місяців, і являв він собою мануал, в першу чергу для себе самого - які кроки слід виконати що б збільшити шанси на придбання недорогого але якісного вина. На що звертати увагу, що не пропустити. Звичайно обмеження у 7000 знаків сильно ускладнило роботу, але зробило її цікавішою. Додам що матеріал звичайно трохи відрегували, але там професіонали слова, їм видніше.

Тепер про наші справи. Скоріше за все це буде останній пост в цьому році. Днями відбуваю в Крим, а там свята, потім мандри винзаводами (я сподіваюсь), тобто до зустрічі у новому 2010 році. Постараюсь привести цікаві матеріали, дослідження, фотки.

Всім веселих свят, з Різдвом, Новим Роком, ще раз з Різдвом)))
Смачної їжи та напоїв!

Ну і на закуску, що б передноворічний шопінг був вдалий та корисний передноворічна стаття  Дениса Руденка про ігристі вина.

Немає коментарів:

Дописати коментар