27 грудня 2009 р.

TerraMater Vineyard Cabernet Carmenere 2008


Червоне сухе витримане нефільтроване вино


Виробник: TerraMater, Maule Valley, Чилі
Сорт: Каберне Совіньйон 60%, Карменер 40%
Ціна: 6 євро
Оцінка: 12,5


Нещодавно мав можливість провести цікавий експеримент. У продажу з'явилося вино від ТераМатер Карменер-Каберне 2008 року, я вже писав про це вино, тільки врожаю 2007 року. Воно мені сподобалось, сподобалось настільки, шо за цей рік я разів п'ять чи шість брав це вино до столу.
І тут у мене з'явилася можливість продегустувати обидва зразки одночасно. Експеримент був не дуже чистим, бо вино 2007 року було зазначене походженням з долини Куріко, а це з Мауле. Хоча обидва  регіони знаходяться у Центральній долині, я ж сам писав що Maule Valley - самий південний субрегіон центральної долини. Кажуть що має не достатньо гарний грунт виноробства. Продукують багато столового вина та вин місцевих сортів. Але у зв'язку з попитом на чилійське вино зараз цей регіон також активно освоюється, так шо можливо справа не тільки у врожаю та витримці, але і в походженні.
Але головне мене надихнув на експеримент цей пост Дениса Руденка:
Бессмысленная и беспощадная как русский бунт, современная экономика оставляет возможность попробовать правильное вино в правильном возрасте практически только тем, кто способен купить его впрок и подождать некоторое количество лет. Потому что 95% (грубо) того, что можно купить прямо сейчас в магазине - даже не молодо, а просто в младенчестве.
І він таки правий. Різниця між ціми двома пляшками була разюча. Як що вино 2007 року, яке окрім витримки кілька місяців у діжках, ще мінімум рік достигало у пляшках, то свіжачок 2008 року поступався "систершіпу" на порядок.
Отже порівняємо: 
Колір
2007: Благородний, помірно яскравий, прозорий, віддінок вишні.
2008: Брутально темний, густий, нагадує хороші чорнила.
Аромат:
2007 та 2008 - схожі, ожина та смородина. Але 2007 показався тонкішим та більш об'ємним.
Смак:
2007: значно м'якіше та глибше.
2008: простий та сильний. айва. сильні таніни.
Отакі діла. Є над чим замислитися. От тільки ресурсу та терпіння в мене на довготривале зберігання вина покищо не вистачає.

Немає коментарів:

Дописати коментар