11 грудня 2009 р.

Cotes du Rhone 2007 Bouchard Fine & Fils


Червоне сухе вино, Контрольоване за походженням Кот дю Рон AOC

Виробник: Bouchard Fine & Fils, Франція
Сорт: Гренаш (Гарнача), Мурведр, Сіра (Шираз)
Ціна: 7 євро
Оцінка: 15/20

Це другий раз коли мені трапляється пляшка доступного за ціною Коте дю Рон, і другий раз я у захваті від цього вина. Цього разу вино від дуже відомого великого виробника з Бургундії Bouchard Fine & Fils. У Коте дю Рон мені подобається сильний, міцний брутальний присмак Гарнашу, і навіть не любий мною Сіра не псує, а лише додає букету об'ємного, солодкуватого присмаку.
Таки будемо вважати що після Бордо, Кот дю Рон моє улюблене французьке вино. Принаймні поки що.
Дуже яскравий насичений колір, темний гранат, красиво грає, приємно дивитися. Аромат на мій ніс не сильний, але складний, приємний. Троянда, перець, гвоздика. Смак повний, об'ємний. Таніни відчутні. Ваніль, слива, малина. Післясмак приємний трохи в'яжучий. Дуже непогано 


Алк 14%

Немає коментарів:

Дописати коментар