19 жовтня 2010 р.

Terramore 2006 Nero d'Avola Sicilia IGT

Вино сухе, червоне, визначене за походженням з регіону Sicilia IGT

Виробник: Feudo San Martino, Сіцилія
Сорт: Неро д'Аволо
Ціна: 85 грн (в поляні з усіма знижками)
Оцінка: 15,5

Щось переглядаючи свій чек з магазину я замислився чи не переплатив я за пляшку сіцилійського вина? Але треба ж врешті решт розібратися з головним вином півдня Італії. Це буде третя дегустаця цього сорту в блозі. Дві минулі дали досить протилежний результат - негативний

Nadaria Nero D'Avola 2007 та позитивний Corvo Rosso 2007 Sicilia IGT. Побачимо що буде цього разу. Несподівано виникли проблеми з фотографіями пляшки, сайт Поляни аж ніяк не допоміг, сайт виробника теж нічого не дав. Мені так ледачо йти за комунікатором, фоткать пляшку, переганяти її на комп, обрізати в фоторедакторі, і тут мене вдарила шаленна ідея, я ще не дійшов до відеоблогу, але чомуб не додати моєму сайту елементу реалізму? На ноуті є вебкамера, пікаса одним кліком закидає фотку на хостінг... Тож як співа пан Скрипка "ти не лякайся то буду я" :)


Колір приємний, як на мене. Свіжий вишневий сік, коричневі тони. Досить прозорий, матовий. Аромат приємний, глибокий, цілком сортовий. Багатий ягідний. Ожина, малина, але в глибині є аромат чогось свіжого, зеленого, на кшталт не стиглої аличі. Смак... ну як би сказати, з характером. Відчутна характерна кислинка та помітна в'яжучість. Смак фруктовий свіжий, айва, хрустка слива. Дуже не погано. Я цілком задоволений. Класне вино. Виявляється з Сицилією не все так погано. Вино заслуговує на високу оцінку та цілком годиться для смачної вечері. Рекомендую.

Немає коментарів:

Дописати коментар