15 квітня 2009 р.

Бастардо Старий Крим 2007 Інкерман

Червоне сухе вино
Виробник: Інкерманський завод марочних вин, Севастополь. Україна
Сорт: Бастардо Магарачський
Ціна: 6,5 євро
Оцінка: 9 з 10
Я є переконаним та відданим фанатом Інкерманського заводу. Я поважаю його за вперте просування ідеї національного виробництва сортових столових марочних вин з місцевих виноматеріалів. Я щасливий що інколи серед французьких, іспанських, італійських вин на моєму столі стоїть пляшка достойного вітчизняного вина.
Я не вважаю себе на стільки великим фахівцем щоб помітити різницю між різними врожаями одного сорту вина. Але це вже друга пляшка Бастардо 2007 року що я спожив і враження маю дуже позитивні. Раніші врожаї цього сорту не справляли на мене таке сильне враження. Вино надзвичайно гармонійне та збалансоване.
Цікаве походження цього сорту винограду, ми можемо сміливо сказати що у цій пляшці 100% українське вино. Бо робиться воно з винограду Бастардо Магарачцький - продукт селекції фахівців з інституту виноробства Магарач біля Ялти. Вони поєднали давній та відомий португальський сорт Бастардо (один з джерел славнозвісного Портвейну) та грузинський сорт Сапераві. Довгий час Бастардо був матеріалом для виробництва солодких десертних південнобережних вин, а от фахівці з Інкерману випродукували з цього винограду чудове марочне столове вино.
Буду на заводі, обов'язково візьму пів-ящика цього бастардо до своєї кримської винотеки.

Немає коментарів:

Дописати коментар