10 червня 2009 р.

Catto's Blended Scotch Whisky

Шотландський купажний віскі
Виробник: Inver House Distillers, Шотландія, Великобританія
Ціна: 10 євро (0,35 л)
Оцінка: 6 з 10
Є такий дуже правильний форм-фактор для віскі. Це скляна пляшечка об'ємом 0,35 мл що має пласку форму і дуже зручно поміщається у кишені. Саме таку пляшку я зазвичай беру з собою у подорож коли доводиться їздити залізницею. Стучать колеса, за вікном проносяться краєвиди у вухах грає Пінк Флойд, в одній руці старий надійний КПК з електронною книжкою, а у другій пляшка віскі. Ідилія. Час від часу робимо невеличкий сьорби. Тримаємо рідину у роті, насолоджуємось ароматом, ковтаємо. Стан легкого сп'яніння то єдино можливий стан в якому я можу переносити довгі переїзди залізницею.
Останній раз став перед вибором віскі для залізничної подорожі місяць тому. Серед дюжини пляшок у "моєму" форматі побачив оцю. Марка мені була не знайома. Зацікавив колір напою, зазвичай віскі має світло-коньячний колір, цей напій був зеленуватого кольору. Я знаю що досить часто у не дуже витриманих віскі колір утворюється за рахунок додавання карамелі. Це аж ніяк не псує продукт, і не змінює смак, але все ж відчуваєш себе трохи обуреним. Отже Catto's мене зацікавив. І я його придбав.
Отже враження. Дуже цікаві, але суперечливі. Віскі має сильний та навіть брутальний смак. Дещо незвичний. Коли віскі ще у роті відчувається цікавий незнайомий яблучний аромат, а коли ковтаєш з'являється різкий торф'яний післясмак. Я довго прислухався до своїх вражень від цього віскі, не можу сказати що воно мені не сподобалось, я б навіть назвав його смак цікавим, але всеж відчув що воно "не моє". Отже вирок - на раз скуштувати. Навряд я ще раз звернуся до цього виробника. Поки що мої вподобання серед недорогих скотчів лишаються такими ж як описано в цьому пості про трьох веселих шотладців.
Тепер трохи про сам бренд Catto's. Коли прочитав про історію та сучасний стан цього бренду я утвердився у думці не продовжувати знайомство з цим напоєм. Заснував цей бренд у 1861 році Джеймс Катто. Зауважу, що його продукція одразу в першу чергу була орієнтована на експорт, і Catto's віскі досі майже не продається у Британії. Пан Джеймс тримав контракти на поставку напоїв на кораблі, завдяки цьому його продукція набула поширення у обох Америках та інших регіонах. Люди кажуть що віскі той був не поганий та досить своєрідний (ну я це відчув під час дегустації) але справа в тому що старий засновник фірми помер, а його син якому він залишив у спадок компанію, та головне рецепт скоро загинув на Західному фронті. Він був офіцером королівської армії. Після війни один з партнерів Катто відновив, чи принаймні спробував відновити рецепт. Сьогодні Catto's - один з брендів концерну Inver House, який на загал тримає більше десяти брендів скотчу. І як і у 19-ст основний споживач Catto's віскі - Південна та Північна Америки.

Немає коментарів:

Дописати коментар