15 грудня 2009 р.

La Grande Dame Brut 1998 Veuve Clicquot


Біле ігристе вино з Шампані


Виробник: Veuve Clicquot, Шампань, Франція
Сорт: Шардоне 35%, Піно Нуар 65%
Ціна: 200 євро (піпець дороге)
Оцінка: 18/20

Зовсім не давно я писав про "просте" шапанське Вдова Кліко Понсардін, і ось на день народження сина наважилися розкоркувати старшу сестру - Брют Ля Гран Даме 1998 року. А чого воно так просто має стояти? Я ж дегустатор а не колекціонер). А який ще може бути кращий привід для розкоркування пляшки чудового вина як не день народження сина?
Звідки береться вино Гран Даме? У Кліко всі вина чудові але особливо вдалі купажі закладаються на достигання та пакуються з зазначенням року врожаю. Серед них цей Брют Гран Даме, а ще більш дорогий Рожевий Брют. Про термін витримки можна судити з року врожаю, саме 1998 рік на сьогодні доступний у продажу, я не знайшов інформацію про більш пізні купажі.
Фахівці вважають Гран Даме 1998 дуже вдалим вином.

Ті, хто знає і любить шампанське може засвідчити, гармонії і досконалості Sheer Veuve Clicquot La Grande Dame. Це вино отримало 95 балів з 100 за рейтингом журналу Wine & Spirits Magazine.
Моє враження? Це варто скуштувати хоч раз у житті. Порівняно з "молодшою" версією різниця відчутна навіть такому не спеціалісту як я. Я не беруся описати смак, скажу лише що п'ється воно з легкістю. У роті купа бульбашок, вино просто вибухає та піниться на язику. 

Краще вставлю у пост переклад офіційного "тест-ноути" цього вина:

Спершу насолодимось красою La Grande Dame у бокалі: золотисто-жовтий колір з пінним намистом з дрібних бульбашок. Аромат вина починається з сильного букету: зацукровані фрукти, айва і солодкий мигдаль. Смак чіткий і чистий з неймовірно дрібними бульбашками. Закінчення довге і жваве.





Немає коментарів:

Дописати коментар