1 березня 2010 р.

"Сонячна Долина" Десертне Біле 1993

Марочне десертне витримане вино (мінімум 3 роки)

Виробник: Сонячна Долина, Україна
Сорти: Сари-Пандас, Кок-Пандас, Сонячнодолинний, Мускат Білий, Токайські, Піно-Грі, Кокур
Ціна: 5 євро
Оцінка: 15,5/20
Алк: 16%
Цукор: 16%

Флагман лінійки вин Сонячної Долини. Поруч з Чорним Доктором - Десертне Біле. Так само сяє цілим сузіррям місцевих сортів винограду.
Цілий вибух незнайомих мені сортів. Сари-Пандас та Кок-Пандас - свої рідні кримськи сорти. Сонячнодолинний - також місцевий сорт. Його виділили, зауваже не вивкли, а виділили як окремий сорт від Сари-Пандасу у 1968 році фахіфці з інституту Магарач. Як пишеться в релізі "ідеальний для десертних вин". Хех. А хто сумнівався? Смущає термін "токайські сорти" - це все одно що "французські сорти". Завезені до Криму ще за Потьомкіна, ну любила російська аристократія солоденькі вина, токайські лози стали частиною кримської винної культури. Що це може бути? Ну скоріше за все Фурмінт, чи ще щось подібне, але виробник не уточнив.
Ще з цікавинок - це вино має більше за всі вина Сонячної Долини нагород - 23 золоті медалі, випереджає навіть славнозвісного Чорного Доктора який має їх лише 18.
І зверніть увагу, що зображення вина у пості скоріше за все не відповідає тому що ви побачите на поличці супермаркету. Фотки я зазвичай беру з офіційних сайтів. Але минулого року Сонячна Долина зробила редизайн етикетки. Як виглядала етикетка на моїй пляшці ви можете побачити на іншій фотці.

Більше про ці вина читайте за тегом Сонячна Долина

P.S. Перший раз таке бачу, але блогер відмововся зберігати більше ніж 200 знаків у полі теги :( тож це вино хоч і містить Піно Грі та Мускат Білий - в ці теги не потрапляє. Отакої...

3 коментарі:

  1. Скажи мені Святослав, от ти майже експерт українських вин ( останнім часом) , що мені пити (крім дідової горілки з київщини) на час короткої відпустки в україну(8 днів).Я звик уже до вина.Дуже серьозне питання... як прожити без сухих вин , чи є щось...?
    Анатолій , ізраїловка

    ВідповістиВидалити
  2. 2 анатолій
    ну по-поперше є інкерман, на мою, і не тільки на мою думку, найкращий виробник сухих вин в україні. їх червоні вина... ну скажімо далекі від досконалості, але в криму завжди проблема з червоними винами. але пити можна. мерло, сапераві, бастардо, каберне. все діжкової витримки. а білі у них геть як на мене непогані. подивіться в мене в блозі вина з тегом "інкерман" тут майже весь асортимент. решту кримських сухих вин я б не рекомендував. ну хіба що натрапите на Масандра Каберне Алушта, саме його а не просто Масандра Каберне.
    кажуть що непогані вина почали виробляти на одещині - шабо, вина гулієвих, колоніст. я не пробував.
    ось на цьому відео Дмитро Алексеев гнобить каберне від інкермана та коблево http://www.youtube.com/watch?v=UMpfi941iEc
    ну і на мою думку обов'язково слід попробувати Каберне Гранд Резерва від інкерману, воно не дешеве, але відгуки (мої і людей) досить схвальні

    ВідповістиВидалити
  3. Youtube - Videosl.cc - Videol.cc
    youtube.youtube.com Youtube Channel, youtube to mp3 android Videosl.cc. Videosl.cc - Online Videosl.cc. Youtube channel, Videosl.cc. Videosl.cc. Videosl.cc. Videosl.cc. Videosl.cc. Videosl.cc. Videosl.cc. Videosl.cc.

    ВідповістиВидалити