26 червня 2009 р.

Via Di Roma Rosso VDT

Червоне сухе вино. Категорія VDT
Виробник: Casa Vinicola Botter Carlo&C, Італія
Сорт: Мерло, Санджовезе
Ціна: 6 євро
Оцінка: 1 з 10

Я вже чесно написав два огляди про національні категорії та класифікації вин. Читайте про французькі та іспанські вина. І вже давно збираюсь порадувати вас таким самим оглядом італійських вин. До речі за частотністю згадування в моєму блозі тег Італія на четвертому місці. Власне до чого я веду, коли купував це вино у супермаркеті я усвідомлював що категорія VDT - Vino Da Tavola - столове вино нічого особливого не обіцяє, але альтернативи були не багаті та і ціна у 6 євро натякала що можливо не все втрачено. І сорти винограду Мерло та Санджовезе - не так легко зіпсувати. Але я помилився. Це було не вино а якась гидота! Вперше за останній час я не допив пляшку а вилив продукт!
Колір дуже світлий. Не яскравий. Мутнуватий. Аромат не дуже приємний. Смак солодкий, перестиглих фруктів. Післясмак неприємний.
Більше ніколи, без серьозної рекомендації авториетного споживача у наших магазинах італійське вино ці\ї категорії  куплять не буду. Грошей шкода, і себе теж!

Немає коментарів:

Дописати коментар