10 листопада 2009 р.

Castilo d Clavijo Rioja DOC Reserva 2003


Витримане сухе червоне вино визначене та контрольоване за походженням з регіону Ріоха

Виробник: Іспанія, Ріоха, ТМ Castilo d Clavijo, Criadores de Rioja s.a.
Сорт: Темпранільо 90%, Масуело (він же карігнан) 10%
Ціна 12 євро

Я вже неодноразово писав як я поважаю іспанські вина з Ріохи. Серед доступних вин з цього регіону виділяється досить не дорога серія що виробляє винарня Criadores de Rioja s.a. під ТМ Castilo d Clavijo. Ще на початку цього блогу я писав про чудову Crianza 2004 року що довелося продегустувати. Тепер прийшов час резерви. А це я вам скажу на хвилиночку від 18 до 24 місяців у дубі, та ще 18 місяців у пляшках. Тож 10 трудових євриків не видались для мене занадто дорогою ціною за це вино.
Окремо скажу про адд-он. Якщо у Кріанзі було 10% гарначі то у Резерві та Гранд Ресерві додається Масуело, вино було мені не знайоме і погугливши з'ясував, що Масуело то той самий Карігнан який мені потрапив на стіл у пляшці ізраїльського вина про яке я якось писав. Напевно у чистому вигляді його люди п'ють досить рідко, переважно додають до купажів.
Колір вишневий, матовий. Аромат вишневі кісточки, лавровий лист, листя малини, перець. Смак кисловатий з гіркотою. Доволі повний, але не глибокий. Нотки фруктових шкоринок, деревини, спецій, гранату. Післясмак не довгий, в'яжучий.
Відверто вино не вразило. Звичайне..., ні не звичайне, а досить непогане Темпранільо. Але чи вартувало воно довгої витримки та такої немалої ціни - питання. Низька оцінка - значною мірою декваліфікація за пережите мною розчарування. Очікував я значно кращого.
Алк: 12,5%


Немає коментарів:

Дописати коментар